Som medlem i Sveriges Tvätteriförbund når du enklare ut till kunder och får kontinuerligt matnyttig information som har med vår bransch att göra. Här kommer några tips om hur du får ut det mesta av Tvätteriförbundets hemsidor Tvätteriförbundet.se , Tvättlinan.se , Kemtvätt.se och Textilservicebranschen.se.

Tvätteriförbundet.se

Med nytt utseende och funktionalitet på vår medlemslista kan potentiella kunder hitta till just din verksamhet ännu lättare. Genom att en enkel sökning i medlemslistan visas närmsta tvätteri eller leverantör. Varje medlem syns med sin logo, en kort presentation, karta och kontaktuppgifter.

Vill du uppdatera informationen om din anläggning? Mejla till info@tvatteriforbundet.se så ordnar vi det.

Tvättlinan.se

Som medlem i Sveriges Tvätteriförbund har du tillgång till mer än 150 exklusiva webbsidor. På vår medlemsportal Tvättlinan får du bland annat tillgång till uppdaterade Tvätt- och textilserviceindex, exklusiva erbjudanden endast för medlemmar och inbjudningar till olika event. Som medlem kan du registrera ett obegränsat antal användare.

Har du redan ett konto?

Surfa in på tvättlinan.se och bläddra ner lite för att logga in. Du använder din e-postadress och det lösenordet som du valde vid registreringen. Tips! Har du glömt ditt lösenord? Prova då att klicka på “Logga in” och “Glömt lösenord” så får du en återställningslänk till din inkorg.

Har du inget konto ännu?

Surfa in på tvättlinan.se och klicka på “Skapa konto”. Efter godkännande kan du logga in och ta del av allt innehåll. Tips! Står det att du redan har ett konto? Prova då att klicka på “Logga in” och “Glömt lösenord” så får du en återställningslänk till din inkorg.

Kemtvätt.se

Tvätt + RUT = sant!

Efter uthålligt opinionsarbete så har vi en riktigt god nyhet för er med privatkunder: Från och med den 1 januari 2021 inkluderas professionella tvätt- och textiltjänster i RUT.

Vi har skapat en ny sida där konsumenter lätt hittar information om hur detta kommer att fungera. Vi tror och hoppas att detta kommer att få fler att använda sig av våra tjänster.

Få konsumenter att hitta dig lättare

Att finnas med på kemtvätt.se är inte enbart en tydlig kvalitetstämpel. Det förbättrar också din synlighet på google och gör det lättare för konsumenter att hitta till dig och din kemtvätt. Uppdatera dina uppgifter genom att logga in här. Det går även bra att mejla info@tvatteriforbundet.se om du vill att vi uppdaterar informationen åt dig.

Är du ny som medlem?

Registrera dig och lägg till din kemtvätt här. Är ditt tvätteri redan registrerat så kan du enkelt lägga till fler butiksprofiler på samma konto. Vill du hellre att vi skapar ett konto till dig? Mejla då till info@tvatteriforbundet.se.

Textilservicebranschen.se

Här har vi samlat information om den svenska tvätteriservicebranschens arbete med miljöfrågor, samhällsengagemang, hygien samt innovation och cirkulär ekonomi. Här hittar du även en hel del rapporter och material.

Dela med dig av goda exempel

Det finns många goda exempel att visa upp från vår bransch. Vill du dela med dig av något speciellt? Mejla till oss på info@tvatteriforbundet.se så sprider vi ordet vidare.