Vi välkomnar alla våra medlemmar till Sveriges Tvätteriförbunds Årsmöte 2020. Mötet äger rum på Clarion Hotel, Ringvägen 98, Stockholm den 14 maj.

Uppdatering 2020-03-17: Med anledning av Covid-19 har vi gjort om agendan och flyttat mötet till Malmö. Läs uppdaterad information här

• 09:00-10:00 Incheckning till konferens
  • 10:00-12:30 Konferens
  • 12:30-13:30 Lunch
  • 13:30-16:30 Fortsatt konferens
  • 19:15 Samling till middag

Vi behöver ha din anmälan senast den 3 april. Vid frågor kontakta Daniel Kärrholt 070-511 36 85.

Jan Kluge

Daniel Kärrholt
Förbundsdirektör

Clarion Hotel Stockholm

Clarion Hotel Stockholm är ett internationellt event-, konferens- och affärshotell, med perfekt läge i Stockholm. Med närhet till Stockholms sevärdheter, promenadavstånd till turiststråken i Gamla stan och evenemangsområdet vid Globen och Tele2 Arena precis intill, har våra gäster hela stadens utbud runt hörnet. 50 meter från hotellet ligger T-banestationen Skanstull, endast fyra stopp från Stockholms centralstation och Stockholms city.

Hotellet byggdes 2003 som Sveriges första Clarion Hotel och skapade stor uppståndelse när Petter Stordalen köpte luften ovanför motorvägen för sitt första stora stockholmshotell. Hotellet ligger på Södermalm, en levande stadsdel som är känt för sin sprudlande atmosfär och sitt utbud av små mysiga butiker, trendiga restauranger, mysiga caféer och konstgallerier. Med inspiration från närområdet erbjuder vi en spännande hotellmiljö för både affärsresenärer och weekendgäster.