För att underlätta för våra internationella medlemmar och andra intressenter finns nu tvatteriforbundet på tre språk: svenska, engelska och tyska. Byt språk genom att klicka på någon av flaggorna i menyn.

Du kan också gå direkt in på ditt språk här: / From now on you can choose your favorite website: / Ab jetzt können Sie direkt Ihren Favorit wählen:

🇸🇪 tvatteriforbundet.se/
🇬🇧🇺🇸 tvatteriforbundet.se/en
🇩🇪 tvatteriforbundet.se/de

För att handskas varsamt med våra gemensamma resurser använder vi Google Translate som maskinöversätter allt innehåll. Om du hittar en felaktig översättning får du gärna kontakta oss så att vi kan åtgärda den.

Bonus: Tvättlinan på engelska

Vi vet att våra engelskspråkiga vänner kan ha svårt med våra tre sista bokstäver. Därför kan man nu även komma till tvättlinan.se via adressen swedishcommunity.se. Sedan kan du välja engelska eller tyska i menyn om du vill ändra språk.

Now you can reach our community directly through swedishcommunity.se