Höstmöte om

Minut(er)

Andra(s)

Dags för Sveriges Tvätteriförbunds höstmöte 2023

Höstmötet har vi detta år förlagt till Nissans stränder, rikets 17 största kommun sett till folkmängd, staden med inte bara ett – utan tre hjärtan. Alla hjärtan klappar lite extra för bollklubben.

Redan 1062 är staden omnämnd genom slaget vid Nissan – mellan norska och danska vikingar. Vart är vi på väg ? Halmstad förstås.

Se inbjudan på svenska och engelska här.

Skandinavisk träffpunkt

Detta år välkomnar vi våra danska kollegor i BVT som förlagt sitt MEDLEMSMØDE 2023 tillsammans med vårt höstmöte.

Halmstad Plaza

Välkommen till fyrstjärniga ProfilHotels Halmstad Plaza med 13 våningar, 242 rum, restaurang Angelini och Blue Sky Bar där takterassen bjuder på en enastående vy över staden samt havet eller testa gymmet på elfte våningen med även där en oslagbar utsikt.

Mer information om ProfilHotels Halmstad Plaza hittar du här.

Parkering

Det finns kommunala parkeringsplatser utanför hotellet, samt två större ytor ca 50 meter ner och 100 meter ner på gatan. Här betalar man 4 kr/h mellan kl 9-18 via Easyparks app. Det finns även ett parkeringsgarage under huset, där är det Aimopark som tillhandahåller platserna och man betalar direkt via deras app. Det kostar 150 kr/dygn.

Bild: Ligula Hospitality Group – ProfilHotels Halmstad Plaza.