Vi ser fram emot en händelserik vår och sommar. Den 18-19 juni är det dags för World Textile Services Congress i Frankfurt och 20-24 juni går Texcare International av stapeln i samma stad.

Uppdatering 2020-03-17: Med anledning av Covid-19 har både WTSC och Texcare International senarelagts. Läs mer om Texcare
Du kan även läsa mer om status för WTSC här

Vi är stolta över att kunna erbjuda våra medlemmar förmånliga priser. Logga in på vårt medlemsportal Tvättlinan för att ta del av rabatterna.

Om World Textile Services Congress 2020

Vi har nöjet att bjuda in dig som är medlem i Sveriges Tvätteriförbund till World Textile Services Congress 2020, 18-19 juni i Frankfurt. Som medlem får du ett specialpris på 545 EUR (+ moms) med rabattkoden på Tvättlinan. Ange koden när du anmäler dig på www.itsa-alliance.org/wtsc20/

Vi är stolta över att medverka kring detta unika globala möte för aktörer inom tvätt- och textilservicebranschen.

Programmet kommer att innehålla en exklusiv presentation av den första globala marknadsanalysen för textiltjänster av The Economist Intelligence Unit (EIU). Analysen innefattar 14 länder och kombinerar insikter från branschens experter tillsammans med EIU: s viktigaste sektordata och trendanalys och har utformats för att ge dig insikter för att hjälpa till att forma din strategi och investeringar.

Huvudtalare för dag 2 kommer att vara Tom Raftery, SAP:s globala VP, Futurist & Innovation Evangelist som täcker ämnen som; kundupplevelse inom produkt som affärsmodeller för tjänster; hur digital transformation underlättar en mer cirkulär och hållbar ekonomi och innovation inom mobilitet, logistik och energi.

WTSC-deltagare drar också nytta av specialpriser på Hilton Frankfurt City Center, som även gäller under Texcare.

Om Texcare International 2020

I samarbete med Messe Frankfurt kan vi erbjuda förmånliga priser på Radisson Blu Hotel Frankfurt – i samband med Texcare International 2020 Frankfurt 20-24 juni.

• Förmånliga hotellpriser på Radisson Blu Hotel, Frankfurt – Treffpunkt Tvätteriförbundet
  • Fritt inträde
  • Meet & Greet in the VIP lounge

Boka hotellrum via email eller via telefon:
Email: groupreservation.frankfurt@radissonblu.com
Tele: +49 60 770 150 3500

Använd bokningskoden som hittar på Tvättlinan för att ta del av erbjudandet.