Som en del av vår digitala satsning lanserar vi nu vårt nya digitala skyltfönster tvatteriforbundet.se. Förutom ett grafiskt ansiktslyft har vi infört en rad förbättringar, bland annat:

Kontakta oss gärna med frågor och synpunkter!

Vår nya hemsida!

För dig som är medlem

En annan nyhet är att allt exklusivt medlemsmaterial, t.ex. Tvätt- och textilserviceindex, finns på medlemsportalen Tvättlinan.se. Om din e-postadress redan är registrerad på Tvättlinan kan du enkelt återställa ditt lösenord och välja ett nytt.

Vill du uppdatera dina uppgifter?

Alla medlemsuppgifter hämtas automatiskt från medlemsportalen Tvättlinan. Om du vill uppdatera uppgifterna om ditt företag här på tvatteriforbundet.se så gör du det alltså via Tvättlinan:

1. Gå till Tvättlinan.se
  2. Logga in (välj ”Glömt lösenord” om du är osäker på dina uppgifter)
  3. Klicka på ”Mitt konto” i menyn och välj ”Ändra profil”
  4. Uppdatera dina företagsuppgifter
  5. Skriv in ditt lösenord och välj ”Spara”

Dina ändringar slår igenom automatiskt här på tvatteriforbundet.se inom ett dygn.

Saknas ditt företag i listan?

Är du medlem i Sveriges Tvätteriförbund? Då ska det såklart synas på vår hemsida! Registrera ditt företag på medlemsportalen Tvättlinan för att komma med i vår medlemslista.