Som medlem i Sveriges Tvätteriförbund har du tillgång till mer än 150 exklusiva webbsidor med branschnyheter, förmåner, kunskap och annonser. Du hittar allt detta och lite till på tvättlinan.se.

If you prefer English or German you can always reach ”Tvättlinan” at swedishcommunity.se. Then just click the flag of your choice.

Tvätt- och textilserviceindex

På vårt uppdrag tar SCB varje månad fram ett Tvätt- och textilserviceindex över kostnadsutvecklingen i branschen. Bläddra direkt i pdf:erna och zooma – eller ladda ner och skriv ut på papper. Valet är ditt.

Exklusiva förmåner

Ta del av rabatter och kampanjer särskilt framtagna för våra medlemmar. Som leverantörsmedlem kan du själv publicera dina erbjudanden. Logga in och välj “Publicera” > “Skapa erbjudande” i menyn. Erbjudandet visas i flödet för alla medlemmar.

Kunskap och rapporter

Här hittar du allt från verksamhetsberättelser, årsredovisningar, juridik och marknadsföring till presentationer och protokoll från evenemang. Vi har även samlat aktuell information om aktuella insatser med anledning av covid-19.

Inbjudningar till events

Det är här du får inbjudningar till såväl Tvätteriförbundets års- och höstmöten som internationella branschseminarier – oavsett om de hålls online eller på plats.