Vic Självkem i Visby AB

Tvätterimedlem i Sveriges Tvätteriförbund.

Vic Självkem i Visby AB

Tvätterimedlem

Vi är Gotlands största kem- och textiltvätteri med lång erfarenhet i branschen. Vi erbjuder tvätt, kemtvätt och uthyrning till privatpersoner, företag, hotell, restauranger och industrier.

VIC-Tvätten är ett ansvarsfullt kem- och textiltvätteri. Vi tvättar i stort sett allt för både privatpersoner och företagskunder. Dessutom erbjuder vi uthyrning av bl.a. dukar, servetter, sänglinne och entrémattor till både privatpersoner, företag, hotell, restauranger och industrier.

På företaget arbetar idag 9 personer året runt, vilket kompetteras med ytterligare ett 20-tal under sommarsäsongen.

VIC-Tvätten är ett väletablerat företag som startade sin verksamhet för 50 år sedan. I slutet av 2006 gick ett tiotal företag inom besöksnäringen ihop och köpte bolaget. Företaget startade i lokaler på Adelsgatan för att sedan först flytta till Stenkumlaväg och sedan till Mejerigatan. Idag finns vi på Regementsgatan 36 inom Visborgsområdet.

Besöksadress

info@victvatten.se

Regementsgatan 36
621 50 Visby

Kemtvätt.se

Visste du att du hittar alla auktoriserade kemtvätterier i Sverige på kemtvätt.se?