Nybo Workwear A/S Viborg

Leverantörsmedlem i Sveriges Tvätteriförbund.

Nybo Workwear A/S Viborg

Leverantörsmedlem

Nybo Workwear A/S har sedan 1962 varit en av huvudaktörerna på marknaden för lättare arbetskläder. Nybo Workwear arbetar med utveckling, produktion och försäljning av lättare arbetskläder till industriella tvätterier, restauranger, detaljhandeln, servicebranschen, det danska kungahuset samt återförsäljare på många europeiska marknader. Slutanvändare av kläderna är t ex äldrevården, serveringspersonal, kockar, sjuksköterskor m fl.

Våra produkter utvecklas i nära samarbete med kunder, leverantörer och experter för att användarna ska trivas och få ökat välbefinnande samt att öka värdet och lönsamheten när produkterna tvättas och hyrs ut. Med hjälp av ett uppdaterat och effektivt kvalitetshanteringssystem säkerställer vi att våra produkter kontinuerligt möter våra kunders krav på hållbarhet och livslängd.

Nybo Workwear A/S är ett dynamiskt företag med en passionerad arbetspersonal. Vi utövar en hög servicenivå och vi erbjuder våra kunder kompetent rådgivning genom alla steg i köpet.

Besöksadress

info@nybo.com