HejMar AB/Martinson

Leverantörsmedlem i Sveriges Tvätteriförbund.

HejMar AB/Martinson

Leverantörsmedlem

När du kliver in genom dörren hos HejMar AB kommer du rakt in i hjärtat av produktionen. Symaskiner på rad surrar i kapp och vana händer styr tyget under pressarfoten. Mönsterkonstruktion och tillskärning sker en bit längre in i fabriken för att sedan fortsätta och bli färdiga plagg. På övervåningen finns kontoret med ekonomifunktion, design och produktutveckling, inköp, planering och leveranskontroll.

För oss är det viktigt att vara jordnära men ändå framåtsträvande, nyfikna och lyhörda. Tillsammans med våra kunder, leverantörer, medarbetare och övriga samarbetspartners, arbetar vi hela tiden aktivt för en alltmer hållbar utveckling. Med en god arbetsmiljö, öppen och positiv kommunikation, arbetar vi och trivs tillsammans och hoppas ni också känner av vår arbetsglädje.

Vi är stolta över HejMar AB och vår ambition är att vara en respekterad och pålitlig leverantör. Vi vill vara er samarbetspartner och uppfylla era förväntningar med personliga och goda relationer.

Vi finns på:

www.hejco.com och www.martinsontextile.com