Fristads AB Borås

Leverantörsmedlem i Sveriges Tvätteriförbund.

Fristads AB Borås

Leverantörsmedlem

Med erfarenhet från mer än 90 år i branschen, vet vi vad du som yrkesman behöver. Vi erbjuder dig ett komplett sortiment av högkvalitativa arbetskläder med funktionell och modern design. Från topp till tå, året om, utvecklade på ett innovativt och hållbart sätt.

Vi strävar hela tiden mot att utveckla våra produkter för att de ska uppfylla dina behov och hjälpa dig under arbetsdagen. Behöver plagget extra stretch? Ska det vara flamskyddat? Behöver det skydda dig mot tuffa väderförhållanden? Vi letar alltid efter det absolut bästa materialet för ändamålet. Och hittar vi det inte, utvecklar vi det på egen hand.

Även om vi alltid strävar mot att utvecklas, glömmer vi aldrig bort vårt arv. Tillgänglighet är viktigt för oss och med ett stort nätverk av återförsäljare kommer det alltid finnas en lokal distributör nära dig. Vi vill hålla högsta möjliga standard när det gäller arbetsförhållanden och arbetarens rättigheter. Därför har vi ingått samarbete med Fair Wear Foundation och tillsammans arbetar vi för att säkerställa bra behandling av de som arbetar för oss.

Besöksadress

033202220