Diversey Sverige Stockholm

Leverantörsmedlem i Sveriges Tvätteriförbund.

Diversey Sverige Stockholm

Leverantörsmedlem

Diverseys mål är att skydda och ta hand om människor varje dag. Diversey har alltid varit och kommer alltid att vara en pionjär som arbetar för människors välbefinnande. Vi levererar hela tiden nytänkande revolutionerande rengörings- och hygienteknik som ger trygghet och effektivitet till våra kunder inom alla globala sektorer. Detta uppnås genom rengöringsprodukter, system och tjänster som på ett effektivt sätt integrerar kemikalier, maskiner, städredskap och smarta tjänster för utökad hållbarhet. Detta gör oss unika bland ledande globala hygien- och rengöringsföretag.

Allt vi gör sätter kundens behov i centrum och grundar sig i övertygelsen att rengöring och hygien är livsviktigt. Med hjälp av 94 års expertis skyddar vi våra kunders verksamhet och bidrar till produktivitetsförbättringar, lägre driftskostnader och skyddande av varumärken. Företaget har sitt huvudkontor i Charlotte, North Carolina, USA. Diversey skapade under år 2016 med sina ca. 9000 anställda över hela världen intäkter på ungefär $2,6 miljarder dollar.

Besöksadress